PAY LESS. USE MORE.
PAY LESS. USE MORE.
Forretningsmodellen vår handler om å selge hvert eneste produkt til fullpris. Det er det eneste som funker hvis arbeidsforhold, dyreliv og miljø i næringskjeden skal bli ivaretatt og samtidig betale en konkurransedyktig lønn til ansatte i selskapet. I tillegg er rabatter en kilde til unødvendig konsum som skaper et større fotavtrykk. Å holde seg unna rabatter er ikke alltid så lett som vi ønsker. Noen ganger har vi b-varer og vareprøver som støver ned, andre ganger for høyt varelager som skaper økonomiske utfordringer. Det siste er nå en realitet og vi reduserer derfor prisen på utvalgte farger av t-skjorter, bestefartrøyer og hoodies i ull og silke, truser og boxere til dame og noen Zipwear™-plagg i en begrenset periode.
Større spillerom
Vi har i lang tid diskutert våre tynneste ullplagg (ull og silke + Zipwear™) fordi vi har en utfordring med kommunikasjonen vår. Vår visjon er å redusere forbruket av klær ved å oppfordre til langvarig bruk gjennom jevnlig og riktig vedlikehold, vise at man kan bruke samme plagg til alt man holder på med, reparere små hull når det trengs, og på den måten bevise at man ikke trenger å kjøpe nye klær hele tiden. Dilemmaet ligger i hvordan kommunikasjonen vår oppfattes av våre kunder. Tynne ullplagg er, som noen allerede vet, mer utsatt for slitasje og hull enn andre typer plagg eller tykkere ullblandinger. Og det er her utfordringen ligger. Ja, de er deilige, behagelige og anvendelige til alt mulig, men de varer ikke evig og må tas hånd om på en god måte. Vi har over tid samarbeidet med produsentene våre for å øke slitestyrken på de tynneste ullplaggene våre med mål om å beholde komfort og vekt.
Dette er andre runde hvor vi selger disse produktene til redusert pris og det har frigjort noe kapital som gir oss et bedre spillerom. Rundt nyttår vil vi motta et knippe produkter laget i et tykkere materiale som skal testes for å se om kvaliteten blir mer slitesterk og samtidig beholde de åpenbare fordelene med tynne ullplagg.
Ikke mist deg selv til prosentene og kjøp kun det du virkelig trenger. Husk at disse plaggene kan vare i mange, mange år hvis du tar vare på dem.